این کرم مثل کرم اکتیویتور شیباتر بافت غلیظی داره اما یکم سبکتره و برای فرهای خیلی درشت مناسب نیست به مو خیلی عالی براقیت و شاین میده و پفی وزی موهارو کامل میگیره